Результати моніторингу
вихованців ЗДО №11 «Дивограй»
за І півріччя 23-24 н.р.
І МОЛОДША ГРУПА
Показники досягнень дітей
Грудень 2023 – 2024н.р.
Освітній напрямок | В | Д | С | П |
«Особистість дитини» | 0 | 62% | 38% | 0 |
«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» | 0 | 38% | 62% | 0 |
«Дитина у природному довкіллі» | 0 | 38% | 62% | 0 |
«Гра дитини» | 0 | 100% | 0 | 0 |
«Дитина в соціумі» | 0 | 0 | 90% | 10% |
«Мовлення дитини » | 0 | 0 | 25% | 75% |
«Дитина у світі мистецтва» | 0 | 0 | 100% | 0 |
Загальний | 0 | 34% | 54% | 12% |
Порівняльні показники досягнень дітей
Вересень - грудень 2023 – 2024н.р.
Освітній напрямок | Вересень | Грудень | Покращення | ||||||
В | Д | С | П | В | Д | С | П | ||
«Особистість дитини» | 0 | 0 | 90% | 10% | 0 | 62% | 38% | 0 | 62% |
«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» | 0 | 0 | 30% | 70% | 0 | 38% | 62% | 0 | 38% |
«Дитина у природному довкіллі» | 0 | 0 | 90% | 10% | 0 | 38% | 62% | 0 | 38% |
«Гра дитини» | 0 | 0 | 90% | 10% | 0 | 100% | 0 | 0 | 100% |
«Дитина в соціумі» | 0 | 0 | 90% | 10% | 0 | 75% | 25% | 0 | 75% |
«Мовлення дитини » | 0 | 0 | 0 | 100% | 0 | 0 | 25% | 75% | 0 |
«Дитина у світі мистецтва» | 0 | 0 | 10% | 10% | 0 | 0 | 100% | 0 | 0 |
Загальний | 0 | 0 | 68% | 32% | 0 | 34% | 54% | 12% | 34% |
ІІ МОЛОДША ГРУПА
Показники досягнень дітей
Грудень 2023 – 2024 н.р.
Освітній напрямок | В | Д | С | Н |
«Особистість дитини» | 0 | 62% | 32% | 6% |
«Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» | 6% | 69% | 19% | 6% |
«Дитина у природному довкіллі» | 0 | 56% | 38% | 6% |
« Гра дитини» | 0 | 63% | 31% | 6% |
«Дитина в соціумі» | 0 | 75% | 19% | 6% |
«Мовлення дитини» | 0 | 63% | 25% | 12% |
«Дитина у світі мистецтва» | 0 | 56% | 32% | 12% |
Загальний | 1% | 63% | 28% | 8% |
Порівняльні показники досягнень дітей
Вересень - грудень 2023 – 2024 н.р.
Освітній напрямок | Вересень | Грудень | Покращення | ||||||
В | Д | С | П | В | Д | С | П | ||
«Особистість дитини» | 0 | 69% | 31% | 0 | 0 | 62% | 32% | 6% | -7% |
«Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» | 0 | 62% | 38% | 0 | 6% | 69% | 19% | 6% | 13% |
«Дитина у природному довкіллі» | 0 | 54% | 46% | 0 | 0 | 56% | 38% | 6% | 2% |
« Гра дитини» | 0 | 54% | 38% | 8% | 0 | 63% | 31% | 6% | 9% |
«Дитина в соціумі» | 0 | 70% | 30% | 0 | 0 | 75% | 19% | 6% | 5% |
«Мовлення дитини» | 0 | 69% | 8% | 23% | 0 | 63% | 25% | 12% | -6% |
«Дитина у світі мистецтва» | 0 | 54% | 31% | 15% | 0 | 56% | 32% | 12% | 2% |
Загальний | 0 | 62% | 32% | 6% | 1% | 63% | 28% | 8% | 2% |
СЕРЕДНЯ ГРУПА
Показники досягнень дітей
Грудень 2023 – 2024н.р.
Освітній напрямок | В | Д | С | П |
«Особистість дитини» | 33% | 60% | 7% | 0 |
«Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» | 33% | 47% | 20% | 0 |
«Дитина у природному довкіллі» | 13% | 40% | 47% | 0 |
« Гра дитини» | 33% | 60% | 7% | 0 |
«Дитина в соціумі» | 27% | 60% | 13% | 0 |
«Мовлення дитини» | 7% | 66% | 20% | 7% |
«Дитина у світі мистецтва» | 0 | 47% | 53% | 0 |
Загальний | 21% | 54% | 24% | 1% |
Порівняльні показники досягнень дітей
Вересень - грудень 2023 – 2024н.р.
Освітній напрямок | Вересень | Грудень | Покращення | ||||||
В | Д | С | П | В | Д | С | П | ||
«Особистість дитини» | 20% | 53% | 27% | 0 | 33% | 60% | 7% | 0 | 20% |
«Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» | 13% | 47% | 40% | 0 | 35% | 47% | 20% | 0 | 22% |
«Дитина у природному довкіллі» | 0 | 27% | 53% | 20% | 13% | 40% | 47% | 0 | 26% |
« Гра дитини» | 40% | 40% | 20% | 0 | 33% | 60% | 7% | 0 | 13% |
«Дитина в соціумі» | 20% | 67% | 13% | 0 | 27% | 60% | 13% | 0 | 0 |
«Мовлення дитини» | 0 | 60% | 33% | 7% | 7% | 66% | 20% | 7% | 13% |
«Дитина у світі мистецтва» | 0 | 33% | 60% | 7% | 0 | 47% | 53% | 0 | 14% |
Загальний | 13% | 47% | 35% | 5% | 21% | 54% | 24% | 1% | 15% |
СТАРША ГРУПА
Показники досягнень дітей
Грудень 2023 – 2024н.р.
Освітній напрямок | В | Д | С | П |
«Особистість дитини» | 29% | 64% | 7% | 0 |
«Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» | 57% | 36% | 7% | 0 |
«Дитина у природному довкіллі» | 43% | 57% | 0 | 0 |
« Гра дитини» | 29% | 64% | 7% | 0 |
«Дитина в соціумі» | 57% | 36% | 7% | 0 |
«Мовлення дитини» | 21% | 57% | 22% | 0 |
«Дитина у світі мистецтва» | 36% | 57% | 7% | 0 |
Загальний | 39% | 53% | 8% | 0 |
Порівняльні показники досягнень дітей
Вересень - грудень 2023 – 2024н.р.
Освітній напрямок | Вересень | Грудень | Покращення | ||||||
В | Д | С | П | В | Д | С | П | ||
«Особистість дитини» | 0 | 71% | 29% | 0 | 29% | 64% | 7% | 0 | 22% |
«Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» | 24% | 47% | 29% | 0 | 57% | 36% | 7% | 0 | 22% |
«Дитина у природному довкіллі» | 24% | 41% | 35% | 0 | 43% | 57% | 0 | 0 | 35% |
« Гра дитини» | 0 | 47% | 53% | 0 | 29% | 64% | 7% | 0 | 46% |
«Дитина в соціумі» | 30% | 52% | 18% | 0 | 57% | 36% | 7% | 0 | 11% |
«Мовлення дитини» | 0 | 53% | 47% | 0 | 21% | 57% | 22% | 0 | 25% |
«Дитина у світі мистецтва» | 0 | 41% | 59% | 0 | 36% | 57% | 7% | 0 | 52% |
Загальний | 11% | 50% | 39% | 0 | 39% | 53% | 8% | 0 | 31% |
Показники досягнень дітей на Вересень 2023 року wym-1697471649032
Підсумки початкового діагностування - вересень 2021
Група "Чомучки"
Показники досягнень дітей за І півріччя 2021-2022 навчального року та порівняні показники вересень-грудень: wym-1641835491264
Освітній напрямок | В | Д | С | Н |
«Особистість дитини» | 35% | 30% | 35% | 0 |
«Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» | 35% | 22% | 35% | 8% |
«Дитина у природному довкіллі» | 0 | 50% | 50% | 0 |
« Гра дитини» | 35% | 50% | 15% | 0 |
«Дитина в соціумі» | 35% | 30% | 35% | 0 |
«Мовлення дитини» | 0 | 58% | 42% | 0 |
«Дитина у світі мистецтва» | 15% | 32% | 53% | 0 |
Загальний | 22% | 39% | 38% | 1% |
Група "Зірочка"
Показники досягнень дітей за І півріччя 2021-2022 навчального року та порівняльні показники вересень-грудень: wym-1641835336328
Освітній напрямок | В | Д | С | Н |
«Особистість дитини» | 0 | 65% | 35% | 0 |
«Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» | 35% | 0 | 65% | 0 |
«Дитина у природному довкіллі» | 0 | 80% | 20% | 0 |
« Гра дитини» | 20% | 80% | 0 | 0 |
«Дитина в соціумі» | 35% | 55% | 10% | 0 |
«Мовлення дитини» | 0 | 20% | 80% | 0 |
«Дитина у світі мистецтва» | 0 | 45% | 55% | 0 |
Загальний | 13% | 49% | 38% | 0 |
Група "Сонечко"
Показники досягнень дітей за І півріччя 2021-2022 навчальний рік та порівняльні показники вересень-грудень: wym-1641835176652
Освітній напрямок | В | Д | С | Н |
«Особистість дитини» | 24% | 38% | 38% | 0 |
«Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» | 17% | 53% | 30% | 0 |
«Дитина у природному довкіллі» | 24% | 46% | 30% | 0 |
« Гра дитини» | 46% | 39% | 24% | 0 |
«Дитина в соціумі» | 17% | 30% | 53% | 0 |
«Мовлення дитини» | 30% | 46% | 24% | 0 |
«Дитина у світі мистецтва» | 24% | 46% | 30% | 0 |
Загальний | 26% | 43% | 31% | 0 |
Група "Казка"
Показники досягнень дітей за І півріччя 2021-2022 навчального року та порівняльні показники вересень- грудень: wym-1641834899943
Освітній напрямок | В | Д | С | Н |
«Особистість дитини» | 0 | 67% | 22% | 11% |
«Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» | 0 | 34% | 45% | 21% |
«Дитина у природному довкіллі» | 0 | 23% | 54% | 23% |
« Гра дитини» | 0 | 67% | 22% | 11% |
«Дитина в соціумі» | 0 | 45% | 34% | 21% |
«Мовлення дитини» | 0 | 0 | 45% | 55% |
«Дитина у світі мистецтва» | 0 | 45% | 34% | 21% |
Загальний | 0 | 40% | 37% | 23% |
Група "Пізнайки"
Показники досягнень дітей за І півріччя 2021-2022 навчального року та порівняльні показники вересень-грудень: wym-1641834760916
Освітній напрямок | В | Д | С | Н |
«Особистість дитини» | 0 | 50% | 50% | 0 |
«Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» | 0 | 37% | 63% | 0 |
«Дитина у природному довкіллі» | 0 | 37% | 63% | 0 |
« Гра дитини» | 0 | 50% | 50% | 0 |
«Дитина в соціумі» | 0 | 50% | 50% | 0 |
«Мовлення дитини» | 0 | 37% | 63% | 0 |
«Дитина у світі мистецтва» | 0 | 50% | 50% | 0 |
Загальний | 0 | 44% | 56% | 0 |
Група "Мультяшки"
Показники досягнень дітей за І півріччя 2021-2022 навчального року та порівняльні показники вересень-грудень: wym-1641834630757
Освітній напрямок | В | Д | С | Н |
«Особистість дитини» | 0 | 33% | 67% | 0 |
«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» | 0 | 22% | 56% | 22% |
«Дитина у природному довкіллі» | 0 | 0 | 100% | 0 |
«Гра дитини» | 0 | 78% | 22% | 0 |
«Дитина в соціумі» | 0 | 67% | 33% | 0 |
«Мовлення дитини » | 0 | 11% | 22% | 67% |
«Дитина у світі мистецтва» | 0 | 0 | 33% | 67% |
Загальний | 0 | 30% | 48% | 22% |
Порівняльний аналіз початкового та підсумкового діагностування досягнень вихованців за вересень-квітень
2020-2021 н.р.
Група "Чомучки"
Освітня лінія | вересень | грудень | Покращення | ||||||
В | Д | С | Н | В | Д | С | Н | ||
«Особистість дитини» | 0 | 38% | 50% | 12% | 25% | 63% | 12% | 0 | 50% |
«Дитина в соціумі» | 0 | 37% | 63% | 0 | 25% | 50% | 25% | 0 | 38% |
«Дитина у природному довкіллі» | 0 | 37% | 50% | 13% | 25% | 62% | 13% | 0 | 50% |
«Дитина у світі культури» | 0 | 38% | 50% | 12% | 13% | 50% | 37% | 0 | 25% |
«Гра дитини» | 0 | 37% | 63% | 0 | 50% | 50% | 0 | 0 | 63% |
«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» | 0 | 38% | 25% | 37% | 37% | 38% | 25% | 0 | 37% |
«Мовлення дитини» | 0 | 38% | 25% | 37% | 25% | 50% | 25% | 0 | 37% |
Загальний | 0 | 37% | 46% | 17% | 29% | 52% | 19% | 0 | 44% |
Група "Казка"
Освітня лінія | Вересень | Квітень | Покращення | ||||||
В | Д | С | Н | В | Д | С | Н | ||
«Особистість дитини» | 0 | 38% | 24% | 38% | 12% | 44% | 22% | 22% | 18% |
«Дитина в соціумі» | 0 | 0 | 0 | 100% | 0 | 22% | 56% | 22% | 22% |
«Дитина у природному довкіллі» | 0 | 0 | 12% | 88% | 0 | 0 | 56% | 44% | 0 |
«Дитина у світі культури» | 0 | 0 | 25% | 75% | 0 | 44% | 56% | 0 | 44% |
«Гра дитини» | 0 | 0 | 38% | 62% | 0 | 44% | 56% | 0 | 44% |
«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» | 0 | 38% | 12% | 50% | 33% | 22% | 12% | 33% | 17% |
«Мовлення дитини» | 0 | 0 | 0 | 100% | 0 | 22% | 22% | 56% | 22% |
Загальний | 0 | 11% | 17% | 72% | 6% | 28% | 40% | 26% | 23% |
Група "Сонечко"
Освітня лінія | Вересень | Квітень | Покращення | ||||||
В | Д | С | Н | В | Д | С | Н | ||
«Особистість дитини» | 27% | 46% | 9% | 18% | 64% | 36% | 0 | 0 | 27% |
«Дитина в соціумі» | 27% | 27% | 46% | 0 | 54% | 28% | 18% | 0 | 28% |
«Дитина у природному довкіллі» | 27% | 27% | 37% | 9% | 46% | 27% | 27% | 0 | 19% |
«Дитина у світі культури» | 27% | 9% | 55% | 9% | 46% | 36% | 18% | 0 | 46% |
«Гра дитини» | 27% | 9% | 55% | 9% | 46% | 36% | 18% | 0 | 46% |
«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» | 27% | 46% | 18% | 9% | 55% | 27% | 18% | 0 | 9% |
«Мовлення дитини» | 27% | 18% | 46% | 9% | 46% | 36% | 18% | 0 | 37% |
Загальний | 27% | 26% | 38% | 9% | 51% | 32% | 17% | 0 | 30% |
Група "Зірочка"
Освітня лінія | Вересень | Квітень | Покращення | ||||||
В | Д | С | Н | В | Д | С | Н | ||
«Особистість дитини» | 0 | 37% | 54% | 9% | 0 | 72% | 28% | 0 | 35% |
«Дитина в соціумі» | 30% | 70% | 0 | 0 | 45% | 55% | 0 | 0 | 0 |
«Дитина у природному довкіллі» | 0 | 40% | 60% | 0 | 18% | 55% | 27% | 0 | 33% |
«Дитина у світі культури» | 20% | 35% | 45% | 0 | 46% | 27% | 27% | 0 | 18% |
«Гра дитини» | 10% | 60% | 30% | 0 | 36% | 36% | 28% | 0 | 2% |
«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» | 15% | 25% | 60% | 0 | 36% | 36% | 28% | 0 | 32% |
«Мовлення дитини» | 9% | 27% | 37% | 27% | 36% | 19% | 45% | 10% | 19% |
Загальний | 12% | 42% | 41% | 5% | 31% | 43% | 26% | 0 | 20% |
Група "Пізнайки"
Освітня лінія | Вересень | Квітень | Покращення | ||||||
В | Д | С | Н | В | Д | С | Н | ||
«Особистість дитини» | 40% | 12% | 48% | 0 | 33% | 42% | 25% | 0 | 23% |
«Дитина в соціумі» | 40% | 20% | 40% | 0 | 33% | 42% | 25% | 0 | 15% |
«Дитина у природному довкіллі» | 0 | 48% | 52% | 0 | 25% | 42% | 33% | 0 | 19% |
«Дитина у світі культури» | 40% | 30% | 30% | 0 | 42% | 42% | 16% | 0 | 14% |
«Гра дитини» | 40% | 30% | 30% | 0 | 34% | 33% | 33% | 0 | -3% |
«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» | 40% | 12% | 48% | 0 | 34% | 33% | 33% | 0 | 15% |
«Мовлення дитини» | 0 | 40% | 60% | 0 | 16% | 42% | 42% | 0 | 18% |
Загальний | 28% | 27% | 44% | 1% | 31% | 39% | 30% | 0 | 15% |
Група "Мультяшки"
Освітня лінія | В | Д | С | Н | В | Д | С | Н | Покращення |
Вересень | Квітень | ||||||||
«Особистість дитини» | 17% | 37% | 42% | 4% | 58% | 37% | 5% | 0 | 41% |
«Дитина в соціумі» | 37% | 53% | 10% | 0 | 74% | 21% | 5% | 0 | 5% |
«Дитина у природному довкіллі» | 26% | 42% | 32% | 0 | 53% | 37% | 10% | 0 | 22% |
«Дитина у світі культури» | 22% | 31% | 42% | 5% | 47% | 37% | 16% | 0 | 31% |
«Гра дитини» | 17% | 73% | 10% | 0 | 63% | 32% | 5% | 0 | 5% |
«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» | 37% | 31% | 22% | 10% | 58% | 26% | 16% | 0 | 16% |
«Мовлення дитини» | 10% | 26% | 47% | 17% | 42% | 47% | 11% | 0 | 53% |
Загальний | 24% | 42% | 29% | 5% | 56% | 34% | 10% | 0 | 24% |
Результати проміжного діагностування (грудень 2020)
Освітня лінія | В | Д | С | Н |
«Особистість дитини» | 33% | 33% | 34% | 0 |
«Дитина в соціумі» | 33% | 42% | 25% | 0 |
«Дитина у природному довкіллі» | 0 | 50% | 50% | 0 |
«Дитина у світі культури» | 33% | 50% | 17% | 0 |
«Гра дитини» | 25% | 25% | 50% | 0 |
«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» | 42% | 33% | 25% | 0 |
«Мовлення дитини» | 0 | 60% | 40% | 0 |
Загальний | 24% | 42% | 34% | 0 |
Група "Зірочка"
Освітня лінія | В | Д | С | Н |
«Особистість дитини» | 18% | 36% | 46% | 0 |
«Дитина в соціумі» | 30% | 70% | 0 | 0 |
«Дитина у природному довкіллі» | 20% | 30% | 50% | 0 |
«Дитина у світі культури» | 30% | 30% | 40% | 0 |
«Гра дитини» | 40% | 30% | 30% | 0 |
«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» | 10% | 50% | 40% | 0 |
«Мовлення дитини» | 20% | 20% | 50% | 10% |
Загальний | 24% | 38% | 37% | 1% |
Група "Сонечко"
Освітня лінія | В | Д | С | Н |
«Особистість дитини» | 40% | 40% | 20% | 0 |
«Дитина в соціумі» | 37% | 45% | 18% | 0 |
«Дитина у природному довкіллі» | 27% | 55% | 18% | 0 |
«Дитина у світі культури» | 28% | 36% | 36% | 0 |
«Гра дитини» | 46% | 36% | 18% | 0 |
«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» | 55% | 27% | 18% | 0 |
«Мовлення дитини» | 27% | 46% | 27% | 0 |
Загальний | 37% | 41% | 22% | 0 |
Група "Пізнайки"
Освітня лінія | В | Д | С | Н |
«Особистість дитини» | 12% | 44% | 44% | 0 |
«Дитина в соціумі» | 0 | 45% | 55% | 0 |
«Дитина у природному довкіллі» | 0 | 34% | 66% | 0 |
«Дитина у світі культури» | 0 | 55% | 45% | 0 |
«Гра дитини» | 12% | 33% | 55% | 0 |
«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» | 12% | 22% | 44% | 22% |
«Мовлення дитини» | 0 | 56% | 22% | 22% |
Загальний | 5% | 41% | 47% | 7% |
Група "Казка"
Освітня лінія | В | Д | С | Н |
«Особистість дитини» | 0 | 24% | 38% | 38% |
«Дитина в соціумі» | 0 | 0 | 38% | 62% |
«Дитина у природному довкіллі» | 0 | 0 | 66% | 0 |
«Дитина у світі культури» | 0 | 0 | 62% | 38% |
«Гра дитини» | 0 | 12% | 76% | 12% |
«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» | 0 | 50% | 12% | 38% |
«Мовлення дитини» | 0 | 0 | 38% | 62% |
Загальний | 0 | 12% | 50% | 38% |
Група "Мультяшки"
Освітня лінія | В | Д | С | Н |
«Особистість дитини» | 27% | 53% | 20% | 0 |
«Дитина в соціумі» | 48% | 48% | 4% | 0 |
«Дитина у природному довкіллі» | 42% | 31% | 27% | 0 |
«Дитина у світі культури» | 31% | 42% | 27% | 0 |
«Гра дитини» | 53% | 37% | 10% | 0 |
«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» | 53% | 21% | 16% | 10% |
«Мовлення дитини» | 16% | 53% | 31% | 0 |
Загальний | 39% | 41% | 19% | 1% |
Дослідження рівня сформованості взаємин дітей у грі
Результати початкового діагностування (вересень 2020)
І молодша "А"
Освітні лінії/ рівні % | В | Д | С | П |
"Особистість дитини" | 0 | 38 | 42 | 20 |
"Дитина в соціумі" | 12 | 50 | 38 | 0 |
"Дитина у природному довкіллі" | 0 | 25 | 50 | 25 |
"Дитина у світі культури" | 0 | 30 | 45 | 25 |
"Гра дитини" | 0 | 38 | 37 | 25 |
"Дитина в сенсорно-пізнавальномі просторі" | 0 | 50 | 25 | 25 |
"Мовлення дитини" | 0 | 27 | 43 | 30 |
І молодша "Б"
Освітні лінії/ рівні % | В | Д | С | П |
"Особистість дитини" | 12 | 25 | 25 | 38 |
"Дитина в соціумі" | 12 | 12 | 12 | 64 |
"Дитина у природному довкіллі" | 0 | 12 | 12 | 76 |
"Дитина у світі культури" | 0 | 12 | 12 | 76 |
"Гра дитини" | 0 | 12 | 12 | 76 |
"Дитина в сенсорно-пізнавальномі просторі" | 0 | 24 | 24 | 52 |
"Мовлення дитини" | 0 | 0 | 12 | 88 |
ІІ молодша "А"
Освітні лінії/ рівні % | В | Д | С | П |
"Особистість дитини" | 27 | 59 | 9 | 5 |
"Дитина в соціумі" | 35 | 35 | 20 | 10 |
"Дитина у природному довкіллі" | 27 | 36 | 30 | 7 |
"Дитина у світі культури" | 26 | 45 | 15 | 14 |
"Гра дитини" | 45 | 34 | 10 | 10 |
"Дитина в сенсорно-пізнавальномі просторі" | 27 | 45 | 19 | 9 |
"Мовлення дитини" | 27 | 40 | 19 | 14 |
ІІ молодша "Б"
Освітні лінії/ рівні % | В | Д | С | П |
"Особистість дитини" | 25 | 50 | 15 | 10 |
"Дитина в соціумі" | 15 | 50 | 25 | 10 |
"Дитина у природному довкіллі" | 15 | 50 | 25 | 10 |
"Дитина у світі культури" | 20 | 35 | 25 | 20 |
"Гра дитини" | 15 | 50 | 25 | 10 |
"Дитина в сенсорно-пізнавальномі просторі" | 25 | 45 | 25 | 5 |
"Мовлення дитини" | 20 | 35 | 35 | 10 |
Середня група
Освітні лінії/ рівні % | В | Д | С | П |
"Особистість дитини" | 31 | 23 | 23 | 23 |
"Дитина в соціумі" | 32 | 21 | 32 | 15 |
"Дитина у природному довкіллі" | 21 | 32 | 32 | 15 |
"Дитина у світі культури" | 40 | 32 | 21 | 7 |
"Гра дитини" | 31 | 31 | 31 | 7 |
"Дитина в сенсорно-пізнавальномі просторі" | 21 | 37 | 21 | 21 |
"Мовлення дитини" | 32 | 32 | 21 | 15 |
Старша група
Освітні лінії/ рівні % | В | Д | С | П |
"Особистість дитини" | 31 | 38 | 24 | 7 |
"Дитина в соціумі" | 26 | 26 | 37 | 11 |
"Дитина у природному довкіллі" | 31 | 31 | 31 | 7 |
"Дитина у світі культури" | 22 | 26 | 34 | 18 |
"Гра дитини" | 28 | 28 | 33 | 11 |
"Дитина в сенсорно-пізнавальномі просторі" | 18 | 23 | 41 | 18 |
"Мовлення дитини" | 26 | 25 | 31 | 18 |