Ознайомлення дітей з витинанками, писанками, ляльками мотанками.
Мета: вчити дітей розрізняти українські національні предмети; розвивати цікавість та повагу до націлнальності нашої країни.
Випікання жайворонків до Всесвітнього дня птахів
Кругообіг води в природі
Ознайомлення з соціумом
Тема "Вушко"
Мета: розповісти дяткам про функцію вушка , закріпити його будову; розвивати інтерес.
Відкритий перегляд
Логіко - математичного розвитку
Під час зайняття діти співвідносили цифру та число, знаходили зайву геометричну фігуру, проходили лабіринт олівцем
Відкритий перегляд
Тема "Ми малята молодці, допоможем залюбки"
Мета: під час зайняття дітки повторили геометричні фігури; удосконалили свої знання із назв плане Сонячної системи ; віднаходили числа сусіди та співвідносили цифри із кількістю предметів ; закріпили вміння викладати цифри від 1-5 утворюючи картинку мульгероя. Відкритий перегляд проводила вихователь Майя АРХИПЕНКО
Виставка сімейної творчості "СНІГОВИК ПОРЯД З НАМИ"
СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА КУЩЕМ КАЛИНИ. ПІД ЧАС ЯКОГО МИЛУВАЛИСЯ ВИДОМ КУЩА, ПРИГАДАЛИ , ЩО ВОНА Є НАРОДНИМ СИМВОЛОМ УКРАЇНИ ТА ЇЇ ЦІЛЮЩІ ВЛАСТИВОСТІ
СЕРЕДНЯ ГРУПА ПІД ЧАС БЕСІДИ ГОВОРИЛИ ПРО ПІКЛУВАННЯ ПРО ТВАРИН
Спогади про літо
Логіко - математичний розвиток
Тема "Зайчик - побігайчик . Будиночок для зайчика"
Мета: закірпити поняття діией співвідносини число та цифру , поняття "один" "багато", систематизувати уявлення про геометричні фігури , вміння розрізняти їх
Малювання
Тема "Кольорові кульки для мами"
Мета: продовжувати знайомити з предметамиовальної форми; вчити передавати в малюнках особливості круглої та овальної форми; закріплювати навичи зафарбовування ; розвивати естетичне сприйняття, виховувати самостійність , акуратність.
32й День Незалежності
Ігротека вдома
18/02/2022 ІГРИ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ З СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ.
Значення сенсорного розвитку в ранньому віці важко переоцінити. Саме цей вік найбільш сприятливий для вдосконалення діяльності органів чуття, нагромадження уявлень про навколишній світ.
У результаті сенсорного виховання діти оволодівають способами чуттєвого пізнання світу, наочно-образним мисленням, відбувається вдосконалення всіх видів дитячої діяльності, формується стійкість у пізнавальній і практичній діяльності.
Останнім часом педагоги й психологи усе частіше говорять про відставання в розвитку моторної функції дрібних м’язів пальців рук у дітей, що призводить до зниження розвитку мови й мислення. Саме за допомогою тактильно-рухового сприйняття складаються перші враження про форму, величину предметів, їх розташування в просторі. Щоб навчити малюка говорити, необхідно не лише тренувати його артикуляційний апарат, але і розвивати дрібну моторику рук.
Проблема розвитку ручної вмілості і дрібної моторики рук важлива і для особистісного розвитку самої дитини. Володіючи рукою, дитина в процесі свого розвитку стає більш самостійним, автономним і незалежним від дорослого, що сприяє становленню його ініціативи в різних видах дитячої діяльності.
Розуміючи важливість цієї проблеми, я поставила перед собою мету розвиток дрібної моторики рук дітей раннього віку за допомогою ігор з нетрадиційним матеріалом.
Для розвитку дрібної моторики рук я використовую нетрадиційний матеріал, зокрема: кришечки, прищіпки, помпони тощо.
Своїм обов'язком як вихователя, що працює з дітьми третього року життя, я вважаю постійне піклування про організацію цікавих ігор, змістовних занять та активної діяльності дітей впродовж дня.
Під час організації ігор дотримуюся певних правил:
1. Створення позитивної атмосфери.
2. Використання зацікавлюючого моменту.
3. Розміщення дорослого на рівні та навпроти дитини.
4. Підготовка пальчиків до виконання завдання(масаж, самомасаж, пальчикові ігри).
5. Здійснення показу та пояснення з одночасним виконанням “дорослий - дитина" - стимулювання, заохочення,похвала.
Ігри з прищіпками.
Головна мета використання прищіпок в грі - це розвиток тонких рухів пальчиків, що благотворно впливає на мовну зону мозку. Свою роботу розпочала з створення шаблонів для гри і попросила у батьків вихованців принести прищіпки. Мною були створені такі шаблони як: сонечко, ялинка, їжачок, хмаринка, квітка і дерево, так само за допомогою прищіпок пропоную дітям побудувати паркан.
Ігри з кришками
Це ігри, які навчать дітей в ігровій формі, орієнтуватися в колірній гамі, дадуть поняття про величину (великий, середній, маленький, сприятимуть розвитку моторики пальців рук, сформують вміння вирішувати логічні завдання, розвинуть творчі здібності.
Ігри з помпонами.
Ці ігри вчать дітей називати кольори, викладати із помпонів кольори за зразком, сприяти накопиченню сенсорного досвіду дитини. За допомогою таких ігор розвивається дрібна моторика руки, пам'ять, увага, мислення, фантазія. Виховувати посидючість, естетичний смак.
Щоб такі розвивальні ігри були ефективними, необхідно дотримуватися вимог:
• слідкувати, щоб працювали обидві руки малюка;
• грати за принципом: «Від простого – до складного»;
• враховувати індивідуальні особливості кожної дитини;
• ігри супроводжувати мовленням.
У висновку я хочу сказати, що моторний рівень є базовим для розвитку вищих психічних функцій, тому розвитку дрібної моторики кистей рук повинна приділятися серйозна і пильну увагу з самого раннього віку, так як саме в цей період рівень інтелектуального розвитку дитини безпосередньо пов'язаний з рівнем розвитку рухової активності.
Таким чином, можна зробити висновок, що ігри та вправи з нетрадиційним матеріалом - це значна невід'ємна частина сенсорного виховання, яку можна використати як впливовий чинник розвитку особистості.
12.01.2022 "Кукурудза для домашнього птаства"
Мета: вчити дітей відщипувати від цілого шматка солоного тіста невеличкі шматочки (більші і менші) та скочувати їх у кульки поміж пальчиками; розвивати дрібну моторику, увагу; виховувати бажання піклуватися про птахів.
10/12/2021 Малювання "Сніг іде"
08.12.2021
З інтернет джерел
06.12.2021 Ліплення "Прикрасимо ялинку"
Мета: вчити дітей скочувати тісто коловими рухами утворюючи кулю і сплющувати її; розвивати дрібну моторику рук; вправляти в орієнтуванні на площинній формі; виховувати інтерес до навколишнього.
25.11.2021 Ознайомлення з природою
24.11.2021 Малювання "Клубочок для кошеняти"
Мета: продовжувати вчити дітей малювати коловими рухами; вправляти в умінні тримати правильно олівець; закріпити назви основних кольорів (червоний, жовтий, зелений); розвивати дрібну моторику, увагу; виховувати старанність.
18.10.2021 Колективне ліплення "Сонячні промінчики"
Мета: викликати радість від спільної роботи; продовжувати вчити дітей ліпити тоненькі, довгі палички, скочуючи тісто між долонями прямими рухами; розвивати дрібну моторику; виховувати охайність.
14.09.2021 Наша адаптація - або як допомогти дитині адаптуватися до дитячого садка
- Віддаючи дитину в садок, ви повинні знати індивідуальні особливості вашої дитини: її психотип, стан здоров’я, певні особливості нервової системи. Ці знання допоможуть налагодити взаємний контакт з вихователями та педагогами освітнього закладу, попередити небажану поведінку.
- Підтримуйте спокійний безконфліктний клімат у родині.
- Читайте дитині казки. Доречними будуть казки чи історії про дітлахів, які почали ходити до садочку, які труднощі вони долають, які переживання їх спіткають. Такі казки та історії мають для дошкільників терапевтичний ефект.
- Відмічайте успіхи вашого малюка. Створіть альбом і збирайте там фотосвідчення його успіхів, навіть найменших. Переглядайте альбом разом, це надасть дитині впевненості в собі.
- Діліться досягненнями малечі з родичами та близькими: це додаватиме дитині розуміння свого дорослішання, зміни соціального статусу.
- Не карайте дитину за капризи. Капризи – це єдиний можливий спосіб прояву адаптивних процесів, яких зазнає іще слабка нервова система дитини.
- Початок відвідин садочку не повинен збігатися з іншими суттєвими змінами в житті родини: переїзд, розлучення, народження брата/сестри тощо. Це створює додаткове навантаження на нервову систему малюка і може значно подовжити або ускладнити процес адаптації.
- Дати дитині час. Адаптація це тривалий процес звикання, який потребує часу. Тож, просто дайте цьому процесу «бути», підтримуючи дитину поруч.
11. Про те чи успішно проходить адаптація дитини чи ні, слід розуміти з настрою та поведінки малюка, але не ДО садочку, а саме ПІСЛЯ. Зважайте на те які емоції у дитини ввечері, чи з’явився інтерес до подій у садочку і т.д.
06.07.2021 Помилки батьків в перші дні в садочку
.0.7.05.2021 "Мамі милій, мамі любій"
26.04.2021 (з інтернет джерела)
22.04.2021 Всесвітній день Землі (з інтернет мережі)
12.04.2021 Як розповісти дітям про космос (з інтернет мережі)
Консультація для батьків (з інтернет мережі)
09.03.2021 «Ми не забудемо тебе, Тарасе».
Мета: розширити та закріпити знання дітей про творчість та життя великого кобзаря; прищеплювати любов до творів видатного поета; виховувати морально-духовні цінності.
09.02.2021 Малювання
Мета: продовжувати вчити зображувати дерева різного розміру та форми, розташовуючи їх по всій площині аркуша; вправляти у вмінні передвати в малюнку красу зимової природи,; розвивати творчість, окомір; виховувати естетичний смак.
22.01.2021 Аплікація "Дерево в снігу"
Мета: вчити різати прмо та за контуром, вправлти в умінні охайно наклеювати деталі; доповнювати зображення деталями використовуючи спосіб обривання; виховувати любов до зимової природи.
18.12.2020
09.12.2020
Під час занять з основ грамоти діти вчаться здійснювати звуковий і складовий аналіз слів, складати звукові схеми відповідно до порядку й характеристики звуків у словах (голосний чи приголосний, твердий м’який приголосний); виокремлювати наголос у словах; складати речення, виділяти послідовність слів у реченні, складів та звуків у словах.
16.11.2020